Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2009 02:27 - Да победиш съдбата си (част ІІ)
Автор: malkiatprintz Категория: Тя и той   
Прочетен: 9090 Коментари: 54 Гласове:
18

Последна промяна: 09.10.2010 00:35


http://malkiatprintz.blogspot.com/2010/06/blog-post_6169.html



Тагове:   фотография,   съдба,   Ройтерс,


Гласувай:
18



1. tit - :)))
27.12.2009 02:41
Да пожелаем успех на Грецки!:))
А писателят, автора...

Авторът!!!!!:))))
цитирай
2. malkiatprintz - Авторът! Авторът!
27.12.2009 02:44
Само Ал Пачино липсва :)
цитирай
3. dorichela - Фил, отворен край. . . . . способен си ...
27.12.2009 05:43
Фил, отворен край..... способен си и на част III, знам,че те сърбят пръстите :):):):):) А и познаваш любопитството ми :)
цитирай
4. hope17 - Оооооооо , да,
27.12.2009 07:38
права се оказах, как иначе, Грецки като повечето хора, между другото, сам си е сложил преградите и стопа по пътя. С това негово " Така ми е писано ", или " не ми било писано "...Ама виж всъщност, Фил, че точно защото се намесва нещо и се задействат скрити механизми, как за миг сме готови да променим хода и посоката, оттам и живота си ! Има една крачка между това да снимаш война или футболен мач, кода е в нагласата. Всъщност, ключът на цялата по- дълбока история, която си описал е в думите "Не вярвате, че е възможно или не вярвате, че вие го заслужавате ? " Фантастично, невероятно...приятелю, вземи напиши книга, тези, които наистина имат талант за писане винаги оставят за прочит между редовете ! А силата на жените е именно в това, че имат по-силна интуиция, че могат да усетят и почувстват стаени и неказани мисли и колебания. В случая с Грецки, Патриша се окава ключът за една, дълго и упорито държана от него, заключена врата. А колко е лесно, нали ? Както скоро ти казах сами си ги поставяме и бариерите, сами копаем и дълбоките ровове, че никой да не премине по - близо до нас...и защо...само защото е по-лесно да вървиш по утъпкани коловози, вместо да смениш посоката, да се поддадеш на рутината, на нещото в което си най-добър, вместо да направиш най-правилния избор за себе си ! А точно така се е окопал и писателят, тръгнал с нарочна нагласа...и героите му го надиграват. Това му е най - хубавото на живота, че има / дори и да е само наглед / непредвидими ходове, изненада...интрига.
Писателят ще стане утре, ще седне пред монитора и ще си намери нови герои...Или дотолкова ще се размисли за това, какво всъщност предизвика промяната, че ще се върне пак при Грецки и Патриша и в голяма степен завръщането ще е към него самия !
Страхотно, размислящо преживяване беше Фил, благодарности от сърце..., а за книгата - напълно сериозна съм !
цитирай
5. malkiatprintz - Дори :)
27.12.2009 07:50
Знаеш, че трета част няма да има :) Харесвам отворените краища, защото това позволява на читателя да мечтае. А и имам други идеи за разкази :)
цитирай
6. malkiatprintz - Хоуп :)
27.12.2009 08:00
Значи сме на едно мнение, Рени, защото си написала същото, което коментирах в отговор и в първата част: "Просто е престанал да вярва, че може да има и по-добър живот за него." Просто в първия коментар, все още не беше прочела втората част. Точно така е: сами си поставяме бариерите, още повече, че наистина често пъти подхождаме към нещата в живота по един доста рутинен начин, без да се опитваме да погледнем от различен ъгъл и това често ни лишава от нови, различни и интересни решения. Хубавото е, че понякога наистина е необходимо нещо малко, дошло отвън, за да ни тласне в друга посока и да прогледнем по различен начин. Въпросът е, че понякога нямаме смелостта да го направим, но ако го направим, нещата се подреждат много по-добре.
А за книгата – имам още да се усъвършенствам преди да се захвана с нещо по-голямо. И този момент ще дойде, още повече, че ми се въртят разни идеи :)
цитирай
7. hope17 - И слава Богу, че ще
27.12.2009 08:12
дойде Фил, таланта е за да се раздава на другите ! Точно смелост ни липсва като трябва да предприемем нещо глобално / по смисъла му, не по мащабите /, а после съжаляваме за пропуснатите възможности. И ето, че кръга пак се затвори...каквото сами си направим друг не може да ни стори. Сещам се за една от приказките на Хорхе Букай, в която един човек искал да се добере до невероятно примамлив град, който изглеждал почти като мираж за него. Обаче по пътя си преодолявал толкова трудни, и все нови и нови препятствия, че решил, че никога няма да стигне до града. Отстрани го гледало едно дете, и в един момент той се запитал на глас / донякъде питал себе си, донякъде детето /- Защо има толкова много препятствия и прегради пред мен ?, а детето му отвърнало: - Незнам, преди ти да се появиш преградите ги нямаше ! И аз цитирам по памет, но ти ме разбра :))))
цитирай
8. malkiatprintz - ". . . таланта е за да се раздава ...
27.12.2009 08:36
"...таланта е за да се раздава на другите" ... :) За това бях писал в този разказ:

http://malkiatprintz.blog.bg/tq-i-toi/2009/07/07/nevyzmojnost.359930

Сигурен съм, че ще ти бъде интересен. Наистина затворихме кръга, Рени, на едно мнение сме :)
цитирай
9. krotalka - Чудесен край!
27.12.2009 09:54
Всеки да си пофантазира, как ще продължи нататък...
Я вземи вдъхни малко оптимизъм на писателя, нека не се ядосва. Често се получава така, мислиш да напишеш едно, а мисълта ти изиграва шега и се получава друго...
цитирай
10. malkiatprintz - Кроталка :)
27.12.2009 09:58
Винаги трябва да има място за малко фантазия, Кроти :) Хехе... а писателят нека не подхожда така твърдо и допусне малко свобода във фантазиите си :)
цитирай
11. lubopitstvo - Разсъжденията по разказа
27.12.2009 10:14
са ясни и на теб, и на мен, така че ще ги спестя :)
Ианче..., смайваш ме.
Писател си.
цитирай
12. martito - Тъмнината поражда тъмнина, све...
27.12.2009 12:44
Тъмнината поражда тъмнина, светлината - светлина...
Поздравления, принце!:)
цитирай
13. malkiatprintz - Любопитство :)
27.12.2009 16:30
Благодаря ти.
цитирай
14. malkiatprintz - Мартито :)
27.12.2009 16:31
Благодаря. Майсторството е от тъмнината и светлината да създадем светлосенки, а не сивота.
цитирай
15. injir - Интересно ми е. Как героят ще победи ...
27.12.2009 16:54
Интересно ми е. Как героят ще победи Съдбата си.
Честита Коледа!
цитирай
16. miaa - Ти си много талантлив Мalkiatpr...
27.12.2009 17:38
Ти си много талантлив Мalkiatprintzе!
Съвсем отговорно и сериозно го казвам, завладяваш и ни караш да се чувстваме съпричастни.Сюжетът на прекрасния ти разказ е част от живота ни.
И авторът е част от човешките съмнения, тревоги и очаквания.. но има нещо, което го различава от останалите...усета да пише и признанието, което получава след това! Поклон!
цитирай
17. malkiatprintz - Инджир :)
27.12.2009 18:04
Това вече е въпрос на фантазията на читателя :) Честита Коледа, Инджир :)
цитирай
18. malkiatprintz - Миаа :)
27.12.2009 18:05
Благодаря ти. Радвам се, че ти допадат моите неща. Всичко най-добро :)
цитирай
19. kass - оооооо
27.12.2009 18:21
принце, изумително. Много интересно си оплел философиите, това което можеш да промениш а не искаш, сякаш не вярваш, че ще се промени... това, което искаш да промениш, а не можеш, защото то върви по собствена пътека и това което вярваме, че не зависи от нас, а от една друга писалка...Поздравления отново принце, възхитена съм. Понякога героите сами написват историите, понякога авторите решават какво да правят с героите си, а понякога и авторите и героите са на една вълна. Невероятнен разказ, много ми хареса...
цитирай
20. анонимен - :) Изумително :)))
27.12.2009 18:28
:) Изумително :)))
цитирай
21. malkiatprintz - Касс :)
27.12.2009 19:09
Точно това е, често пъти сами поставяме бариерите пред себе си, а може би не е трудно да променим съдбата си :)
цитирай
22. malkiatprintz - Фърстейнджъл :)
27.12.2009 19:10
Благодаря :)
цитирай
23. basst - Колко лесно е като го четеш - сам п...
27.12.2009 20:31
Колко лесно е като го четеш - сам поставяш бариери пред себе си, издигаш стени и се появява някой, който е в състояние да ги разруши с жест...
Прекрасно е да кажеш и да го направиш - "Аз сам ще определям живота си!", но още по-хубаво е да го кажеш на някой, който "пише" твоя живот :)
Поздравления! Дано всеки от нас да успее да прескочи собствените си бариери :)
цитирай
24. malkiatprintz - Ами не рядко точно така се получава – ...
27.12.2009 20:44
Ами не рядко точно така се получава – някоя и друга дума или жест от някого ни кара да предприемем неподозирани и неочаквани за себе си неща. Все си мисля, че не е толкова трудно да се прескочат вътрешните бариери, само че не си даваме сметка за това и правим всичко по "трудния" начин... Мерси, Басст :)
цитирай
25. basst - По "трудния", по &qu...
27.12.2009 20:51
По "трудния", по "навик", по "задължение"...До кога?
цитирай
26. mamas - Честита Коледа!
27.12.2009 20:55
Отбих се да те поздравя...и да ти призная, че отдавна не съм те чела... Не знам дали ще успея да си наваксам (да можеше изобщо да не се спи...), но поне ще опитам :)
Весели празници!
цитирай
27. malkiatprintz - Басст :)
27.12.2009 20:55
Ха де? Докато разберем, че може да правим повечето неща без никакъв проблем и се хванем да ги направим с лекота :) Въпрос на музика.... ако се притесняваме че не танцуваме добре, всяка стъпка ни изглежда трудна и седим встрани, а когато започне да не ни пука от това как танцуваме, просто кършим кълки и се забавляваме и нерядко се оказва, че не танцуваме по-зле от другите :) Оле! :):):)
цитирай
28. malkiatprintz - Мамас :)
27.12.2009 20:58
Весели празници и на теб :) Нямаме възможност да видим всичко... Приятно четене :)
цитирай
29. анонимен - Няма да му се дадеш, и ще определяш ...
27.12.2009 21:45
Няма да му се дадеш, и ще определяш всичко сам, защото си много силен. Аз съм слаба, не искам да го казвам, но е така. Но ми пука, много ми пука за всичко Принце, нямаш си на представа, какво бушува в мен. Но човек трябва сам да се справи със себе си и прескочи вътрешните си бариери. Надявам се да мога. Благодаря ти за всичко, на което ме научи. Болката е за хората и физическата понякога , когато попаднат в капан, дори и тя го научава да бъде внимателен. Както и душевната, която го научава на малките нещица в живота, които никога не бива да забравяме. Обещах да не се обаждам, но прочетох разказите ти. Имаш невероятен талант. Човек, когато загуби нещо ценно, тогава го осъзнава. Аз много исках да ми бъде даден шанс да върна доверието ти . Но за това са нужни просто двама.
цитирай
30. mamas - Не усетих как минаха два часа...
27.12.2009 23:14
Два часа от предишния ми коментар, без да се откъсна от блога ти... Четох наред, някъде и коментирах, ще видиш.
Сега за последния разказ. Грабна ме, като всичко останало, но си избрах тази мисъл, от която да се ръководя поне в празничните дни:
"Не можем да оправим света, но пък ако всеки направи нещо за себе си, за да се почувства по-добре, светът ще стане с един човек по-усмихнат."
Вече е с един човек по-усмихнат в мое лице :)
И друг път съм го казвала в твоя блог (макар и не със същите думи) - много си точен в дозировките. Загатнато, подсказано, отворен финал. Защо са нужни подробности? Или пък продължение? Не мисля, че е важно дали ще се състои уговорената среща с Патриша. Може да изникне нещо и да я провали. Но със сигурност ще има среща и промяна някъде напред във времето. Защото героят е направил първата крачка: "Аз ще определям живота си”.
А Писателят... уж не е запаметил написаното, а то е останало, даже продължава да се пише и след като е изключил компютъра. Ето, в това е голямата загадка на живота (това последното, дето го написах, още не мога да го осмисля...;-)...май само се написа).

Последно, аз винаги чета и коментарите след твоите разкази. В тях сякаш дописваш.
Още веднъж поздравления с пожелание за много здраве, късмет, любов и успешна реализация на творческите ти планове през Новата година!
цитирай
31. malkiatprintz - Евник :)
28.12.2009 00:32
Добре си дошла :) За добро или за лошо, човек винаги трябва сам да се справи с вътрешните си бариери. Можем да оказваме или да получаваме подкрепа, но, в крайна сметка, всичко опира до нашето решение и до нас самите. Тъй като казваш, че си слаба, ще перифразирам героинята си: вярваш, че си слаба, или вярваш, че не можеш да бъдеш силна? Нищо не е случайно и във всяко нещо има своя смисъл. А за доверието – не си го губила, както ти отговорих преди малко в коментарите под предишния си разказ, не си ме разбрала при Хоуп :) Когато тя одобри коментара ми при нея, там ще видиш, че просто не сме се разбрали :)
цитирай
32. malkiatprintz - Мамас :)
28.12.2009 01:50
Това, че си била увлечена от моите разкази, е голям комплимент за мен, Мамас. Благодаря. Ще се върна да прочета коментарите ти.

И аз мисля, че отвореният финал дава възможност на всекиго да освободи въображението си и да пофантазира, да помечтае и да си представи сам как ще се развият нещата. А подробности са необходими тогава, когато те ще допринесат с нещо за разказа. Въпросът е в баланса, а това е голямата трудност – да няма нищо прекалено и нищо не на място. Дано да го постигам успешно. Апропо, ще ми бъде от полза да науча къде са слабите места в разказите ми – така, както ги разбираш. Не съм перфектен и има още да се усъвършенствам, така че това ще ми помогне.

Хехе.... когато съдбата ни изключи от сметките си (или когато ние я изключим от своите), точно тогава ставаме свободни. Всичко най-добро и на теб, Мамас, изобилие в благоденствието във всичките му форми :)
цитирай
33. mmagy - Добро утро, принце! Поднесъл си ...
28.12.2009 09:48
Добро утро,принце!
Поднесъл си ни подарък,но отивам на работа:(
Ще се върна да си го получа!:)
цитирай
34. malkiatprintz - Ммаги :)
28.12.2009 14:51
Той си седи и те чака :) Хубав ден.
цитирай
35. totoni - Ееее, какво да кажа сега. . ., хм (...
28.12.2009 20:57
Ееее, какво да кажа сега..., хм (почесвам се), трудна работа:)))
Иначе сериозно - принце, не мога да бъда литературен критик и да говоря някакви сериозни неща, но мога да говоря за усещането си. Защото това е литературата за мен. Усещане.
Е, това тук е литература! И ми остави толкова хубаво усещане, че ми е трудно да го опиша.
Радвам се, че тук има хора като теб, които имат талант и подхождат отговорно към писането.
Абе, да не се увличам...Приеми поздравленията ми и благодаря за тези минутки:)))
И...не пиши трета част:))) Така е перфектно!
цитирай
36. malkiatprintz - Радвам се, че ти е харесало, Тотони ...
28.12.2009 21:21
Радвам се, че ти е харесало, Тотони :) По-важно от литературната критика е именно усещането на хората, как го възприемат, дали им допада или не, дали намират, че нещо би могло да се пипне, или всичко е като цяло на място – това е много по-важно. Радвам се, че ти е било приятно :)
цитирай
37. totoni - Радвам се, че ти е харесало, Тотони ...
28.12.2009 21:32
malkiatprintz написа:
Радвам се, че ти е харесало, Тотони :) По-важно от литературната критика е именно усещането на хората, как го възприемат, дали им допада или не, дали намират, че нещо би могло да се пипне, или всичко е като цяло на място – това е много по-важно. Радвам се, че ти е било приятно :)

За мен всичко си е на мястото, аз не бих пипнала нищо:))) Както казах - от разказите ти личи отговорно отношение. Усеща се, че пишеш, като предварително проучваш, обмисляш и изпипваш детайлите. Това заслужава искреното ми уважение.
И резултатът е, че всичко си е на мястото:)))
цитирай
38. malkiatprintz - Благодаря ти :)
28.12.2009 21:44
Благодаря ти :)
цитирай
39. djgator - Фил
29.12.2009 10:37
Много ми хареса разказа, както сюжета, така и особения ти стил! Безсилни сме да променяме света, но имаме възможност да променим собствения си малък свят :)
цитирай
40. анонимен - Всъщност ние непрекъснато пром...
29.12.2009 13:59
Всъщност ние непрекъснато променяме не само нашия си свят и големият. Ежедневно с мислите и действията си. И май все още някои от нас не са проумели ,че когато рушиш една стена със сила ,на нейно място се появяват нови две.......
В един момент искаш САМО още един шанс ,но в следващият се оказва ,че само шанс не ти е изобщо достатъчен ,а освен него имаш и още доста други пртенции.....и така до безкрай......
Кога най-после ще проумеете ,че изисквате свалене на стени ,но само ако това стане както ВИЕ го искате. Кога ? Когато за пореден път стане прекалено късно за каквото и да е и шансът го получи друг ?
Всъщност единственото нещо ,което трябва да бъде направено ,за да си дойдат нещата на местата ,не се прави. Докато това е така, най-важната бариера няма да бъде свалена !
цитирай
41. mmagy - Принце, благодаря, подаръка е м...
29.12.2009 15:48
Принце,благодаря,подаръка е много,много хубав!
Защо не събереш разказите си заедно?
Поздравления!!!:)
цитирай
42. malkiatprintz - Благодаря, Ммаги. Може ще го нап...
29.12.2009 16:21
Благодаря, Ммаги. Може ще го направя след време, но сега все още е рано за това :)
цитирай
43. анонимен - firstangel
29.12.2009 17:48
firstangel написа:
Всъщност ние непрекъснато променяме не само нашия си свят и големият. Ежедневно с мислите и действията си. И май все още някои от нас не са проумели ,че когато рушиш една стена със сила ,на нейно място се появяват нови две.......
В един момент искаш САМО още един шанс ,но в следващият се оказва ,че само шанс не ти е изобщо достатъчен ,а освен него имаш и още доста други пртенции.....и така до безкрай......
Кога най-после ще проумеете ,че изисквате свалене на стени ,но само ако това стане както ВИЕ го искате. Кога ? Когато за пореден път стане прекалено късно за каквото и да е и шансът го получи друг ?
Всъщност единственото нещо ,което трябва да бъде направено ,за да си дойдат нещата на местата ,не се прави. Докато това е така, най-важната бариера няма да бъде свалена !


Мисля, че те разбрах . Знам, че ако си загубил доверие в някой, по всяка вероятност шанс не ти се дава отново. Както знам, че вота на доверието се доказва, а после се дава. Всеки се е обградил малко или много със стени и те не могат да бъдат свалени по насилствен начин. В крайна сметка, този, който би могъл да даде шанс той решава нещата.


цитирай
44. malkiatprintz - Весо :)
29.12.2009 18:36
Точно така е, а и май не е необходимо да променяме света, достатъчно е ние да се променим и да помогнем на поне още няколко души да открият себе си, или да погледнат на света по-ведро. Ако всеки го направи, светът ще се промени от самосебе си :)
цитирай
45. malkiatprintz - Фърстейнджъл, Евник :)
29.12.2009 18:41
Точно това е идеята – промяната започва от нас и единственото, което можем да направим е да променим себе си, ако това е необходимо, и да помогнем на хората около нас да намерят своя път, но не можем да ги променим, ако те не го пожелаят сами :) Хубава вечер :)
цитирай
46. tili - Просто ти пожелавам
30.12.2009 13:36
щастлива Нова Година!!! И на всички, които обичаш, дори и на героите ти ;-)))
цитирай
47. malkiatprintz - Хехехе. . . благодаря ти, Тили :) И на ...
30.12.2009 14:25
Хехехе... благодаря ти, Тили :) И на теб всичко най-добро през новата, че и през следващите след нея години :)
цитирай
48. анонимен - Принце
30.12.2009 19:58
malkiatprintz написа:
Точно това е идеята – промяната започва от нас и единственото, което можем да направим е да променим себе си, ако това е необходимо, и да помогнем на хората около нас да намерят своя път, но не можем да ги променим, ако те не го пожелаят сами :) Хубава вечер :)


Да.. най-важното е човек да иска да промени себе си , да има желание и да го направи.
цитирай
49. malkiatprintz - Така е, Евник :)
30.12.2009 23:03
Така е, Евник :)
цитирай
50. анонимен - Фърстейнджъл
31.12.2009 08:14
.. И май все още някои от нас не са проумели ,че когато рушиш една стена със сила ,на нейно място се появяват нови две.......
В един момент искаш САМО още един шанс ,но в следващият се оказва ,че само шанс не ти е изобщо достатъчен ,а освен него имаш и още доста други пртенции.....и така до безкрай......
Кога най-после ще проумеете ,че изисквате свалене на стени ,но само ако това стане както ВИЕ го искате. Кога ?

Явно визираш мен. Много ми се иска да бъда разбрана. Не се правя на важна и доминираща, нито съм тръгнала да свалям стени по мой начин, прекалено съм малка за това.
цитирай
51. jsmith - Хареса ми!
06.01.2010 01:14
Хареса ми идеята че героите всъшност живеят свой живот а авторът от създател се превърща просто в наблюдател. Имам много скомен опит като писател но при мен винаги е било така. Обожавам моента когато си дал на героите достатачно живот и те започват да живеят сами за себе си. Още повече ми хареса идеята да стъпиш още една крачка назад и да погледнеш какво всъшност е замислил автора от своя страна.
Разбира се това са просто инструменти а резултата е впечатляващ - моите комплименти.
Само едно нещо - малко си пестелив откъм събития за мен... Но пък разказа би станал твърде дълъг.... всъшност не знам. Поздрави.
цитирай
52. malkiatprintz - Джейсмит :)
06.01.2010 06:48
Благодаря :) Може би има такова нещо, но се опасявам да не се разводни идеята. Мерси за мнението, ще помисля над него.
цитирай
53. priqtel12 - "“Аз ще определям живота си”.
07.05.2010 23:38
Чудесно казано...А това е първата стъпка по пътя, за да се промениш ....Първата крачка, която е най-трудната....
Хубав разказ!
А съдбата е такава, каквато ние си я направим. Със вяра, воля и силен дух можеш да направиш всичко, стига да го поискаш достатъчно силно....
цитирай
54. malkiatprintz - Напълно съм съгласен, че можем да ...
08.05.2010 00:14
Напълно съм съгласен, че можем да променим всичко в съдбат аси, макар и понякога да е трудно (или поне да изглежда трудно). Въпросът е да се отърсим от собствените си втълпени (или самовтълпени) спъващи ни представи.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: malkiatprintz
Категория: Тя и той
Прочетен: 649493
Постинги: 98
Коментари: 2806
Гласове: 10930
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930