Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2010 09:07 - Щастливецът
Автор: malkiatprintz Категория: Тя и той   
Прочетен: 14532 Коментари: 77 Гласове:
45

Последна промяна: 09.10.2010 00:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

http://malkiatprintz.blogspot.com/2010/06/blog-post_4407.html




Гласувай:
46



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dorichela - Щастливи са хората, които са оби...
12.03.2010 09:18
Щастливи са хората,които са обичали и са били обичани. Жалко само, че понякога не оценяват какво имат. А после ще е късно.
Поздрави за разказа, Фил! :)
П.П. нова профилна снимка?! Вери гууд! )
цитирай
2. malkiatprintz - Щастливи са, Дори, така че – мейк ...
12.03.2010 09:25
Щастливи са, Дори, така че – мейк лов, нот глупости :)
П.П. Хехе... така де, трябва да има разнообразие ;)
цитирай
3. mem - Тънка материя е любовта, принце.
12.03.2010 09:31
Да живееш без нея си е сериозна липса. :-))
цитирай
4. malkiatprintz - Зависи как я възприемаме, Мем :)
12.03.2010 09:36
Зависи как я възприемаме, Мем :)
цитирай
5. benra - хммм...
12.03.2010 09:50
обикновено оценяваш нещо, когато го загубиш.Но двойната игра е тежка, за да бъде ежедневие.Аз съм малко скептична...
Страхотен разказ, поздрави!
цитирай
6. malkiatprintz - Благодаря, Бени. Почти винаги е ...
12.03.2010 09:58
Благодаря, Бени. Почти винаги е така, въпросът е да се научим да го оценяваме навреме. А за двойната игра – когато вълната ни помете, понякога не ни оставя избор. Важното е да не се давим :)
цитирай
7. blaga48 - Защо мили момчета искате все това ...
12.03.2010 11:06

Защо мили момчета искате все това което вече е на друг.....потърсете това което е отредено за вас самите.....любовта не е тайна среща,а отдаване 100 процента...вече сте големи и пак същото....все забранения плод...този АДАМ ни обърка живота
цитирай
8. basst - Хареса ми, Фил. От женска гледна ...
12.03.2010 11:42
Хареса ми, Фил.
От женска гледна точка...дай боже, всяка жена да има такава любов ....
цитирай
9. cindy - Хмммм.... ега ти щастливецът! :)
12.03.2010 12:00
Нещо си го идеализирал, но пък това ми е странно "Не изпитвам нищо, Орлине! И ти много добре го знаеш!"
Ами като не изпитва нищо, защо изобщо се е хванала с този мъж, освен за да й четка егото, че е харесвана?!? Нещо на ку*валък ми прилича това.
Както и да е - разказът ти предизвиква размисли, значи го бива :))
цитирай
10. mariani - Привет :)
12.03.2010 12:16
Щастливец е, щом може да обича безусловно...
Мисля си обаче, че щом обичаме /така сме устроени, знам ли/ ни се иска и да ни обичат...иначе рано или късно идва умората...
Хубав разказ, принце
Приеми поздрави
цитирай
11. bapha - колко рехава нишка е щастието...
12.03.2010 12:50
и колко малко стига да е винаги слънчево...
Браво...
цитирай
12. malkiatprintz - Блага :)
12.03.2010 12:54
Има малка подробност: на въпроса "до кога с това насилие", Агата Кристи, колкото и да съм далеч от нея, едва ли би ти отговорила :)
И хайде стига с този Адам, ако не се лъжа Ева е била любопитната, която се е "вързала" на змията по отношение на "забранения плод" :)
цитирай
13. malkiatprintz - Радвам се, Басст :) Добре би било.
12.03.2010 12:57
Радвам се, Басст :) Добре би било.
цитирай
14. malkiatprintz - Синди :)
12.03.2010 12:59
Неведоми са пътищата човешки :) Дано го бива.
цитирай
15. malkiatprintz - Мариани :)
12.03.2010 13:03
Наистина, едва ли би могло да бъде вечно - всички се нуждаят от топлина - но е хубаво да умеем да я даваме безусловно.
цитирай
16. malkiatprintz - И все да е 14:14. . . Мерси, Бафа
12.03.2010 13:05
И все да е 14:14... Мерси, Бафа
цитирай
17. bapha - абе, за тоа на снимката дават ли некви кинти...
12.03.2010 13:21
чини ми сЪ да съм го видел...
Ку има некъв келепир да звънкам :))))
цитирай
18. malkiatprintz - Те левове не дават, ти кинти търсиш ...
12.03.2010 13:22
Те левове не дават, ти кинти търсиш :):):):)
цитирай
19. 0rth0d0x - Добре си го поднесъл посланието,принце!!!!
12.03.2010 13:35
Поздравления за поста!!!
А bapha е Варна - поне така ми обясниха в Кривото:)))
цитирай
20. ko642 - Поздрави за разказа! Тази обедни ...
12.03.2010 13:42
Поздрави за разказа! Тази обедни почивки с кафе и бира ме настроиха носталгично :)
ВВ
цитирай
21. malkiatprintz - Вярно, че беше така, Ортодокс, ама ...
12.03.2010 13:45
Вярно, че беше така, Ортодокс, ама това "пе" "хаш" и моята френска филология дават друга комбинация :) Сори, Варна :)
цитирай
22. malkiatprintz - ВВ :)
12.03.2010 13:52
Хехехе.... няма да се предаваме, още можем да носим и на кафе, и на бира ;)
цитирай
23. emitions - хареса ми много разказа ти
12.03.2010 14:09
почувствах го
цитирай
24. malkiatprintz - Емишънс :)
12.03.2010 14:11
Благодаря ти. Значи все пак се е получило :)
цитирай
25. tili - Защо ли всичко
12.03.2010 14:12
в този живот е толкова трудно? Особено в емоционален план. Гадно е да носиш несподелена любов в себе си, но - по-добре от никаква! 14:14 ;-)))
цитирай
26. emitions - хаха
12.03.2010 14:26
Сега ще те разсмея! Не съм емишънс, а емоушънс))))))но съм допуснла правописна грешка при регистрацията, и сега като прочетох поста ти я забелязах)))))
боже... не дават и корекция, така ще си го нося тоя ник със здраве, надявам се!
а разказа ти наистина се получил прекрасен
цитирай
27. malkiatprintz - А може би ние си го правим сложно, ...
12.03.2010 14:29
А може би ние си го правим сложно, Тили... Често пъти май ние си усложняваме не само нещата в емоционален план, а и изобщо с нещата в живота... А за несподелената любов, все си мисля, че това е проблем на накърненото его. 15:15 :)
цитирай
28. malkiatprintz - Всяко зло - за добро, Емоушънс :)
12.03.2010 14:37
Другото е да си направиш нов блог, докато си още в началото ;) Но не го мисли - важни са хората зад никовете, а не самите никове :)
цитирай
29. victoriavselena - хем празнично и необикновено
12.03.2010 14:50
хем такова простичко и ежедневно, хей така в обедната почивка. Усетих атмосферата и силата, която дава една любов, била и тайна, а може би точно заради това. :)))
цитирай
30. malkiatprintz - Може би, Виктория, а може би просто ...
12.03.2010 14:57
Може би, Виктория, а може би просто защото е истинска... голи идваме от дома си и нищо не отнасяме обратно там, освен обич. Истинските неща често пъти не се набиват на очи... :)
цитирай
31. hel - Много хубав разказ. А защо на мен ми ...
12.03.2010 15:56
Много хубав разказ. А защо на мен ми се струва, че тя също го обича така безусловно и го отблъсква, защото според нея той не успява да си уреди живота точно заради връзката им. Аз пък виждам една прекрасна, взаимна, безусловна любов, която е извън тази реалност и ще крепи двамата доживот, за да изживеят дните си тук и да изиграят ролите си достойно. А любов като тяхната е благословена!
Благодаря ти за разказа!
цитирай
32. ko642 - @22
12.03.2010 15:58
Абе ние носиме ама тзи от които си почиваме не носят .. или по скоро понасят май е по точната дума :)
цитирай
33. hope17 - Щастливец е,
12.03.2010 16:06
как иначе, нали всичко е вътре в нас, няма нищо отвън, а една безусловна любов минава през нас и оставя следи...такива от които да сътворим нов път, не ни убива, не ни погубва, защото в безусловността си не търси ограничение, не търси ответна реакция. Просто съществува...и е щастливец този, способния да я изпита, да диша и живее с нея, после да надгради и да остави щастливите спомени да го напътстват. А и никои не знае, съдбата понякога раздава и втора ръка, докато сме живи и съществуваме се надяваме...Поздравления Фил, хареса ми идеята, а също и представянето, това е тема с продължение, с това пък е ценна за читателя...Има още много под повърхността :)))
цитирай
34. kass - malkiatprintz
12.03.2010 16:21
Поздрави за историята принце. Да обича вечно един, може само идеалиста, обачее дали е редно се питам. Чудя се може ли човек да живее само с идеали и дали е наистина щастлив, ако просто обича, без да е споделена любовта му??? Аз лично смятам, че за щастието е нужно да има споделяне, защото не е достатъчно само да обичаш или пък само да те обичат. Но имаше една приказка "по-добре цял живот да въздишаш по несподелена любов, отколкото да живееш с човек, който не те обича"... Хубавото на това да обичаш вечно някой е, че няма да ти е празно сърцето, лошото е, че ако си с друг човек няма да си му отдаден изцяло...
Поздрави още веднъж!
цитирай
35. miaa - Хубав разказ! Дали защото съм по ...
12.03.2010 16:31
Хубав разказ! Дали защото съм по скептично настроена напоследък, но за мен лично това е несподелена любов..Визирам и за двете страни! Единият, които дава и не получава.Другият съзнателно отсъпва, а иска да даде! Има и този вариант на несподелената любов!Много размисъл има в тази любов! Хиляди основателни причини, могат да я осуетят! Тази любов е съвсем различна от безусловната, която е споделена и разтърстваща!
Прекрасно е това, което си написал, Мalkiatprintz! Поздрави!
цитирай
36. kass - malkiatprintz П.С.
12.03.2010 16:36
размислих се за разказа и забравих да отбележа... ммм, готина снимка :)...
цитирай
37. malkiatprintz - Хел :)
12.03.2010 17:14
Благодаря. Не знам, това също е възможно. Да отблъснеш за да дадеш свобода, както и да дадеш свобода обичайки, това са страхотни жестове. Не зная мотивите на героите, но все си представяме едно, то се оказва друго, а в действителност е съвсем различно... пълна бъркотия :) Затова понякога въпросите са излишни. Същественото е, че го е имало и че е било в пълнота. Много хора и за цял живот не преживяват такива чувства :)
цитирай
38. malkiatprintz - ВВ -> 32
12.03.2010 17:37
Хмм... ама и май ние прекалено ги питаме... Я наздраве! :)
цитирай
39. malkiatprintz - Рени :)
12.03.2010 17:42
Така е, щастливец е, защото е свободен в чувствата си. А темата с продължение, и ти имаш пръст в нея ;) Или Букай през теб :) Това, което ми харесва, е че всеки е усетил историята по свой начин, понякога противоположен на останалите, а това означава, че темата наистина има още много под повърхността и провокира. :)
цитирай
40. malkiatprintz - Касс :)
12.03.2010 17:51
"Безусловно" и "вечно" са различни неща, Касс. Според мен човек може да обича безусловно, без да поставя каквито и да било изисквания (въпреки че за немалко хора това е е форма на мекушавост), но едва ли – вечно. Нищо не е вечно под Слънцето и рано ли късно и най-силната обич ще започне да преминава в топли, много топли спомени. Може би би могла да се възроди, а може би просто тогава тя ще направи място за нова любов, което от своя страна не отхвърля предишната обич.... стана объркано, но се надявам, че разбираш какво имам предвид. Така е, когато се говори за неща, които трябва да се чувстват :)

П.П. Еее, мерси, но само снимката ли? ;) :):):)
цитирай
41. pax - да
12.03.2010 17:55
хубав разказ.
Ами то любовта не е егоист - просто даваш без да слагаш рамки, а ако те обичат отсреща- ще ти отвърнат със същото- "просто като фасул" както казваше един приятел:)) ако ли не - "насила хубост не става", така че рано или късно грозотията на отношенията ще излезе наяве. Някои предпочитат така да им мине живота - хора всякакви:)
цитирай
42. malkiatprintz - Миаа :)
12.03.2010 17:55
Благодаря ти. Като писах до Хоуп, това е доказателство за мен, че нещата са се получили :) Ти разбираш безусловността по друг начин: тогава, когато е споделена и много силна, докато аз я разбирам като липса на каквото и да било условие от страна на обичащия. И двете интерпретации са верни, но след като стигнахме до момента, в който се появиха, това значи, че наистина темата е предизвикала размисъл, което е чудесно :)
цитирай
43. kass - malkiatprintz
12.03.2010 18:16
"Безусловно" и "вечно" са различни неща, Касс.

Значи все пак има условие :). Безусловно за мен автоматично означава - вечно :) и ти май го доказваш в коментара си :)

"Нищо не е вечно под Слънцето и рано ли късно и най-силната обич ще започне да преминава в топли, много топли спомени."

Това само по себе си не означава ли, все още наличие на обич??? Въпреки, че хората разграничаваме любовта и обичта все пак става въпрос за привързаност, към някого. Да обичаш безусловно не е невъзможно и дори всеки човек го прави към някого - било приятел, дете или близък роднина и разбира се по тази логика всички сме щастливци. Да си влюбен обаче и безусловно да даваш любовта си, без тя да бъде споделена...ммм не съм видяла такъв "щастливец"...
Всъщност често съм мислила по въпроса и много пъти съм искала да вярвам, че е възможно (нали съм идеалист) обаче винаги съм стигала до извода, че човек е възможно да съхрани един образ в съзнанието си и да си е влюбен в него през целия си живот, нещо като идол, това обаче би било крайно несправедливо спрямо тези, които ни обичат и очакват да споделим тяхната обич. Така че може би не е невъзможно, но остава въпроса - редно ли е?
Май и аз се пообърках малко :). Всъщност исках да кажа, че безусловната любов е по-възможна ако е споделена.
цитирай
44. malkiatprintz - Пакс :)
12.03.2010 18:17
Вярно е, че хора – всякакви, затова и не може да се даде общовалидна рецепта. Все ми се струва, че не е задължително грозотията да излиза наяве, че и изобщо да я има, но си права, че нерядко става точно така :)
цитирай
45. hara73 - Поздрави принце !
12.03.2010 18:17
щастливи са хората, които обичат ...
цитирай
46. malkiatprintz - Благодаря, Хара :)
12.03.2010 18:22
Може би – единствените напълно щастливи :)
цитирай
47. hope17 - Ами така е :)
12.03.2010 18:22
имам пръст, хубаво е, че с теб захващаме все теми с продължение, при това нееднозначни, а тази е темата, която има толкова трактовки, колкото са хората...Различни гледни точки, мисли, които се лутат насам-натам в търсене на истината, а тя винаги остава различна, защото няма по-персонално чувство от любовта...Както често ти казвам, за любовта много думи са излишни, тя не се обяснява, просто съществува...Идва и помита всичко, не следва логиката, а сърцето...Тя е, която ни прави щастливци :))))
цитирай
48. malkiatprintz - Касс :)
12.03.2010 18:40
Наистина май стана объркващо :) Вечно – може би, но не и със същия интензитет, ако може да опростача с такъв термин любовта :) Мисля, че човек, който обича без да поставя условия, даже и условието да бъде обичан, обичта му с течение на времето може да не изчезне, но ще се трансформира в топъл спомен. Тогава, ще се отвори място за нова гореща любов, но онази предишната няма да е изчезнала. Не мисля, че това е нечестно, защото не означава, че човек е раздвоен, а че си с човека до себе си, но другия не е минал в забвение. В крайна сметка човек обича приятелите си, независимо,че обича и човека до себе си. Просто по друг начин. По подобен начин разбирам и отношението между онази, предишна безусловна любов, и следващата, която вероятно ще се появи след време. От друга страна, наистина е възможно такова идеализиране, но не мисля, че то напълно съответства на "безусловна" любов, доколкото "безусловна" е онази, която вижда и положителните страни, и недостатъците, но приема и едните и другите. Наистина стана оплетено :)
цитирай
49. pax - "нерядко"???
12.03.2010 18:41
От поне 100 - тина връзки/бракове,които познавам, липсва грозота в ...събират се на едната ми ръка...за жалост! недоволни,занемарени,алкохолизирани,изневеряващи,мрънкащи, с психични отклонения/като последствие/...ужасно е!вижда се за секунда - в размемен поглед или започната реплика - не е толкова сложно..
Тук повечето изглеждате щастливи,което ужасно мн ме успокоява и радва:)))
цитирай
50. malkiatprintz - Рени :)
12.03.2010 18:46
Наистина подхващаме теми, които май нямат изчерпване, но затова са и интересни :) По-нагоре писах, че в момента се опитваме да облечем в думи чувство, което се живее, а не се умува над него, но пък такава е човешката природа, че все се опитва да си го изясни. Едва ли изобщо ще се стигне до някакво заключение, което да е валидно за всички, защото – както и ти казваш – колкото са хората, толкова са и разновидностите на любовта; мъдреци и философи са разсъждавали над него векове наред и пак не са стигнали до пълната му същност, но пък е добре и да се опитваме :)
цитирай
51. malkiatprintz - Пакс :)
12.03.2010 18:51
Да речем, че не исках да бъда толкова категоричен :) За съжаление това е до широта на духа, до манталитет... Хората наистина се хвърлят от любовта в нейната противоположност и тогава става гадно. А според мен не е трудно човек да си остане човек, даже когато връзката отива към своя край... Ами надявам се повечето тук да са щастливи, би било чудесно :)
цитирай
52. kass - malkiatprintz
12.03.2010 19:08
За безусловна любов приемам тази на Форест Гъмп към Джени :), иначе е просто обич към добър човек от противоположния пол. Затова и сметнах, че безусловно е равно на вечно. До колко е възможно не знам, всъщност има такива случаи в които хората не се женят за друг, защото обичат някой и по някакви причини не са заедно, но това рядко (да не кажа никога) е несподелена любов, макар да се приема за такава. Хората се обичат защото си дават взаимно щастие, приятелство, разбиране или нещо друго, в противен случай любовта се обезсмисля, ако е просто ей така за идеята :). По този повод все си мисля, че твоята героиня също е дала нещо на героя ти, може би чувствата им един към друг не са еднакво силни, но ги има. Затова никога и не съм деляла любовта на родителска, приятелска и т.н. или я има, или я няма, всичко останало са степени или разновидности, но всички са производни на едно и също чувство - Любов.
Лелееее, как се разфилософствах, поздрави за което :)!
цитирай
53. elinora - malkiatprintz,
12.03.2010 19:32
за първи път влизам в блога ти и прочитайки този толкова човешки и много добре написан разказ, смятам да не е за последно. Поздрави:)
цитирай
54. boristodorov56 - boristodorov56 …. . . oooO…...
12.03.2010 22:43
boristodorov56

…...oooO…………....
…..(….)…..Oooo…
……)../…..(….)….
…..(_/…….)../…..
....…………(_/……...
..… АЗ БЯХ ………..
..………. ТУК ……...
цитирай
55. miaa - И аз ще кажа моето мнение по повод интересната дискусия ..
12.03.2010 23:05
Мили Каss и MalkiatprintzE безусловната любов е споделена и не е вечна!
Тя може да бъде , като гръм от небето, може да продължи, като нюансът на всеки сезон.., като хубава година или десетилетие пр.Тя е единомислие , телепатия, зов, без условия и обещания..Божа работа е!
Хората се разбират без да говорят много.Безусловната любов не е идеал, а съществува..Много рядко, но я има.
Независимо колко ще продължи е всеотдайна от двете страни и безумно искрена!
Искам още нещо да добавя. Идеалната любов я има само в приказките и е за наивните мечтатели..Напълно нормално е всеки човек да среща любовта и то не само веднъж през живота си..И при всички случаи ще я разпознае и няма да я отмине. Благодаря .
цитирай
56. mmagy - Какво ли не се случва по"сл...
12.03.2010 23:15
Какво ли не се случва по"слугинско време"така казва един приятел......Какво ли не,дори една истинска и красива любов...
Хубав и размислящ разказ,Принце!:)
цитирай
57. djgator - Фил
12.03.2010 23:28
Животът е сложна материя, никога няма две еднакви емоции. В любовта няма равенство ( поне според мен)винаги единият обича по-силно, но позицията на твоя герой е достойна за уважение.
Хареса ми този разказ :)
цитирай
58. malkiatprintz - Касс :)
13.03.2010 00:46
Може да се спори дълго, но хубаво е, ако човек обича, да може да обича при всички обстоятелства. Не мисля, че е невъзможно, стига, разбира се, отсреща да не се гаврят с твоите чувства, иначе тогава или трябва да си отидеш, или да се обречеш на мазохизъм. Дали е вечна - едва ли, просто се трансформира. И също не деля обичта на различни видове спрямо нейния обект - дете, родители, "половинка" и т.н. За любовта, мисля, че би могло да се допусне такова разделение. Но всичко това е въпрос на лично светоусещане и никой не може да каже "това е така", или "това е иначе". Важното е да я има, защото иначе неусетно се превръщаме в циници :)
цитирай
59. malkiatprintz - Елинора :)
13.03.2010 00:47
Добре дошла :) Радвам се, че разказът ти е допаднал. Желая ти приятни моменти :)
цитирай
60. malkiatprintz - Боре :)
13.03.2010 00:47
Браво :)
цитирай
61. malkiatprintz - Миаа :)
13.03.2010 00:51
Разбира се, че можем да срещаме любовта повече от веднъж в живота си. Просто внасяме различно разбиране в термина "безусловно": доколкото разбирам, ти го разбираш като любов, която не ти оставя никаква друга възможност, освен да й се отдадеш, докато аз влагам смисъла, че при нея човек обича без да поставя условия на другия. Така или иначе, хубав ое да я има и да я срещнем :)
цитирай
62. malkiatprintz - Ммаги :)
13.03.2010 00:57
А може би тогава се случват даже повече неща? :) Радвам се, че ти е харесал :)
цитирай
63. malkiatprintz - Весо :)
13.03.2010 01:10
И не може да бъде напълно равна, най-малко, защото хората са различни. Или по-скоро силата на любовта може да бъде равна, но нейните прояви да са различни и това да създава такова впечатление. Ако и двама та го осъзнават, няма проблем, иначе... се получава разминаване. Но за мен точно тук е "безусловността" - приемаш другия такъв, какъвто е, без да му налагаш условия, изисквания, да впрягаш очаквания. Това не е мекушавост или липса на самоуважение, а честност и откритост в отношенията. Или обичаш, или не; ако обичаш при условие че... пиши я бегАла такава любов.
цитирай
64. miaa - И аз така я разбирам,Принце..буз условия на другия и споделена!
13.03.2010 01:11
Безусловната любов не е липсва на друга възможност..
Просто може да се случи , но винаги имаш избор да приемеш или не!
Спокойна нощ!
цитирай
65. malkiatprintz - На едно мнение сме, Миаа :) Лека и на ...
13.03.2010 01:12
На едно мнение сме, Миаа :) Лека и на теб :)
цитирай
66. aqualia - Познавам това чувство! Спохожда ме ...
13.03.2010 01:29
Понякога благородната любов е по-облагородяваща от всичко друго на света, тогава и стиснатите юмруци се разтварят от само себе си, и в мрачния ден може да не чакаш да се покаже слънцето, изобщо!
цитирай
67. malkiatprintz - Акуалия :)
13.03.2010 01:49
А аз мисля, че това е така не само понякога, а винаги.
цитирай
68. анонимен - Героят ти определено е щастливец и ...
13.03.2010 09:18
Героят ти определено е щастливец и любовта му е благородна…да ..да обичаш, когато другия си е тръгнал . Но няма ли тук и един много тънък момент? Той е щастливец защото обича и защото има коректност в отношенията. Имало е разговор, искрен, достоен за уважение. Направила го е жената. Питам, колко от мъжете го правят? Криворазбрана „коректност” да се измъкнат, когато си тръгват, може би за да не наранят жената. А не разбират, че точно по този начин най-много я нараняват. Защото тя е дала всичко от себе си.. любов и безгранично приятелство. За мен това е вид „ благородна „ лъжа. Не става въпрос за това .. „аз ти давам любов и очаквам нещо от теб”. Не става въпрос и за това, „ мила/и аз си тръгвам, нека си останем приятели”. Не искам да ме разбирате погрешно. Става въпрос точно за безусловната любов , за благородната любов и ако тя е била такава, мисля, че става въпрос и за коректност в отношенията, когато единият си тръгва . Извинение за анонимността.
цитирай
69. furiika - Понякога си причиняваме и това
13.03.2010 10:07
бягаме от съдбата си, а не бива.
Поздрави, приятелю!
:)))
цитирай
70. malkiatprintz - Анонимен :)
13.03.2010 21:50
Мисля, че щастливец е всеки, който може да обича заради самата обич. Влюбен в любовта :) Ако отсреща не са били коректни, обичта вероятно ще се преобрази, но ако човекът е достатъчно широко скроен, няма да я обърне в омраза, а в нещо друго – съжаление към отсрещния, снизхождение или нещо подобно, но не и в омраза. Но съм съгласен напълно, че яснотата в отношенията е най-доброто възможно нещо. Съгласен съм и с това, че немалко мъже постъпват по описания от теб начин в една хипотетична огледална ситуация. "Не понасят" сълзи, обяснения и т.н. и измъквайки се, предимно не нараняват себе си. Само че това малко ми се разминава с разбирането за мъжка постъпка.
цитирай
71. malkiatprintz - Фури :)
13.03.2010 22:16
Ами хайде де? А уж било за здраве :)
цитирай
72. priqtel12 - Много ми хареса разказа ти....
07.05.2010 22:06
Винаги съм смятала, че това е най-важното: да обичаш....независимо дали ти отговарят със същото...
Дарявайки любов, ти получаваш много, богат си....ЩАСТЛИВЕЦ си както твоя герой.
Поздрави!
цитирай
73. malkiatprintz - Благодаря ти :) Дано са повече ща...
08.05.2010 00:08
Благодаря ти :) Дано са повече щастливите хора...
цитирай
74. zaycheto - ...
03.07.2010 19:22
Поздравления за разказа. Замислих се, погледнах отстрани...Щастливец е щом е осъзнал смисъла на любовта и на това да обича. Разбирам ги и двамата. Съжалението, омразата, снизхождението нямат място в подобни отношения.
Щастливец :) ...
цитирай
75. malkiatprintz - Зайчето :)
07.07.2010 09:07
Благодаря :) Тези чувства не биха и могли да имат място в такива взаимоотношения. А ако съществуваха, взаимоотношенията нямаше да са такива...
цитирай
76. queerfish - Поздрави и от мен!!!
21.12.2010 17:00
По-добре да изгубиш голямата си Любов, отколкото да не си я ...изживял!
Усетих обстановката, усетих и емоциите...Страхотно написано!
Весели предстоящи празници! :)
цитирай
77. malkiatprintz - Хехехе. . . Честита баба Марта, К...
02.03.2011 03:56
Хехехе... Честита баба Марта, Куиърфиш :):):) Едва днес видях коментара ти. Така е, ако човек никога не е изживял една голяма любов в живота си, никога не би могъл да знае какво е да обичаш истински. Радвам се, че ти е харесал :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: malkiatprintz
Категория: Тя и той
Прочетен: 649463
Постинги: 98
Коментари: 2806
Гласове: 10930
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930