Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2010 05:13 - To navigate the seas of my sun...
Автор: malkiatprintz Категория: Тя и той   
Прочетен: 5028 Коментари: 20 Гласове:
26

Последна промяна: 14.06.2010 06:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Единственото, което ми лази по нервите тук е текстовият редактор и разните бъгове. След като напиша нещо в уърда и го копирам тук, водя луди борби докато подредя текста така, както искам да изглежда в рамките на принципно заложените в блога възможности, но понякога даже след неколкократни опити така и не се получава. И понеже ми писна да се боря като прасе с тиква, имам удоволствието да ви представя новия си блог:

malkiatprintz.blogspot.com

Факт е, че в предишния ми постинг, двете изречения, които написах така и не можах да ги накарам да са в черно, а си останаха в сиво, докато в новия блог, в рамките на час и половина качих всичките си разкази и ги форматирах така, както ми допада, без никакъв проблем. Значи може, стига някой да си мръдне пръста. Затова реших да качвам разказите си там, а тук, засега, ще оставям само линкове към тях. Хехе... това не означава, че ще се отървете от мен така лесно, защото нямам намерение да ви изпускам от око :) Ще продължавам да влизам, да ви чета, да коментирам и да съм част от компанията. Ако нещата тук се оправят, не ми пречи да започна отново да качвам и тук, а ако не се оправят - "три фута вода под кила и попътен вятър в платната". Но засега ще съм там...

TO NAVIGATE THE SEAS OF MY SUN...

:)



Тагове:   нов блог,


Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. waterway - Принце!
14.06.2010 07:09
Не си разучил добре блог.бг :). Щом аз се справям :),какво остава за теб. Но явно си бил сънен, когато си правил гореспоменатите опити. Е, blogspot.com e може би мястото ( то и името му го подсказва) , но на мен там ми беше толкова трудно с програмата им, че си забравих вече регистрацията. Затова мога само да се радвам, че ще се връщаш тук ( поне засега ).
P.S.Нещата не винаги зависят от мястото ( според мен ), а от хората , които го обитават.

Хубав и топъл :) ден пожелавам!
;)
цитирай
2. malkiatprintz - Хехехе. . . След като се справих с ...
14.06.2010 08:17
Хехехе... След като се справих с по-сложните настройки на блогспота, все си мисля, че и тук съм го разучил добре, Уотъруей, а и неведнъж съм качвал снимки :) Обаче опитай да качиш по-дълъг текст с множество нови редове, които да събереш, така че след публикуването да стоят през ред отстояние, за да е удобно за четене на монитор, а не да ти ги разделя от някакви големи пространства, да го направиш в конкретен шрифт и размер, така че да се вижда спокойно, да го подравниш двустранно за да стои добре, да му зададеш конкретен цвят, за да не е бледосив, евентуално да вкараш пасаж в курсив, без редакторът да ти разбута останалите настройки... И пак ще си говорим ;)
цитирай
3. hope17 - Филип :)
14.06.2010 12:32
Подкрепям те, приятелю, аз самата непрекъснато имам проблеми с този текстови редактор, дори както видя в последния си материал, се наложи да се извинявам на читателите си, вместо някои други. По непригледен текст никога не бях публикувала. На всичко отгоре, въпросите, които зададох на модераторите, така си и останаха без отговор...представи си...Така че...дерзай с опънати платна...винаги ще намерим начин :)
цитирай
4. анонимен - Добре е,
14.06.2010 13:21
че оставяш координати. Май трябва пак да започна да чета повечко в blogspot и по-малко тук.
А ти трупай там, чакаме си автографите. :)))
цитирай
5. malkiatprintz - Рени :)
15.06.2010 00:28
Ти даже си задавала въпроси :) Не намерих за необходимо да го правя. Първо, тези, които го поддържат, би трябвало да са заинтересовани да го правят и би трябвало да знаят за съществуващите бъгове. Не мисля, че пациентът трябва да дава акъл на лекаря. Второ, неведнъж из блоговете е била повдигана темата за този или онзи бъг и резултат рядко е имало, така че тук ще качвам линковете към разказите си там, пък, както казах, ако се оправи положението, не ми пречи да ги качвам даже и на двете места.
цитирай
6. malkiatprintz - Анимо :)
15.06.2010 00:30
Хехе... не е важно къде се чете, а какво се чете. И тук има интересни хора и теми, както и там :) Почвам да трупам ;)
цитирай
7. dorichela - Ти пък смей да ни зарежеш, ще видиш ...
15.06.2010 02:51
Ти пък смей да ни зарежеш, ще видиш какво ще ти се случи :) Ще дойда и мисли му! :)
цитирай
8. malkiatprintz - Хехехе. . . . не бой се, няма да яхвам ...
15.06.2010 03:18
Хехехе.... не бой се, няма да яхвам отливната вълна от вчера :) Ама това не пречи да дойдеш насам да пием по 1-2-3 :)
цитирай
9. zebb - Принце,
15.06.2010 03:22
Ти ще решиш ... май си решил...
П.П Поне три фута вода под кила и попътен вятър в платната!:-)
цитирай
10. dorichela - Фил,
15.06.2010 03:28
надявам се най-скоро да мога да се домъкна или ти да се домъкнеш.... :)
цитирай
11. malkiatprintz - Мерси, Зебб, но няма тенденция за ...
15.06.2010 03:33
Мерси, Зебб, но няма тенденция за вдигане на котвата :) Ще бъде както досега, но ще въведа да речем елемент на куест, или разказ-игра: проследи линка :)
цитирай
12. malkiatprintz - Мамка му, крайно време е, Дори :)
15.06.2010 03:34
Мамка му, крайно време е, Дори :)
цитирай
13. kass - Принце,
15.06.2010 20:09
я намини към Пловдив да направим едно блогърско събрание и да решим проблемите на блога с Дори, знам две три местенца в които се "мисли" много добре, предлагат добре охладена биричка и пържени картофки. Мисля, че след събранието всички проблеми на блога ще имат решение :):):)...
цитирай
14. malkiatprintz - При първа възможност, Касс :) В т...
16.06.2010 13:51
При първа възможност, Касс :) В такива заседателни зали винаги се намират отличните решения :)
цитирай
15. mem - отивам. :-)
17.06.2010 12:24
отивам. :-)
цитирай
16. malkiatprintz - :)
18.06.2010 14:55
:)
цитирай
17. elpidaa - и аз смятам, че блогспот има повече ...
18.06.2010 18:04
и аз смятам, че блогспот има повече възможности, по-лесно и бързо качване

поздрави :)
цитирай
18. malkiatprintz - Благодаря, Елпида :) Хубав ден.
18.06.2010 18:14
Благодаря, Елпида :) Хубав ден.
цитирай
19. mikino - Аз например имам проблем с качва...
24.06.2010 14:35
Аз например имам проблем с качването на снимки тук. Не мога за изтрия снимки, качени на сървъра и други подобни проблеми... За съжаление се налага да публикувам линкове... А това не съм убедена, че е много коректно спрямо блог.бг...
Не знам, надявам се скоро тези малки недостатъци да бъдат отстранени!
Весел и готин ден на всички!
цитирай
20. malkiatprintz - Не е коректно, Микино, така е, но се ...
24.06.2010 15:00
Не е коректно, Микино, така е, но се налага. Същевременно поддръжката на сайта едва ли не знае за тези бъгове. Ако не знаят - жалко за тях, а ако знаят, но не правят нищо, това също не е коректно. Ще се радвам да ги оправят, ще видим. Хубав ден и на теб :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: malkiatprintz
Категория: Тя и той
Прочетен: 649769
Постинги: 98
Коментари: 2806
Гласове: 10930
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930