Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2010 07:15 - Човекът без мнение
Автор: malkiatprintz Категория: Тя и той   
Прочетен: 5703 Коментари: 18 Гласове:
27

Последна промяна: 08.07.2010 18:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Тагове:   мнение,


Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. waterway - Принце ;)
08.07.2010 08:53
При така създадената ( от теб ) преходна система ;) , ще се въздържа от коментар :), защото вече знаеш мнението ми за написаното

...само поредното
-Thank you!
или
- Mersi!
;)
цитирай
2. malkiatprintz - Уотъруей :)
08.07.2010 09:01
It's my plaisir :) А за преходната система - направиха си я от тук. Трябва да пробвам да видя дали не са подобрили текстовия редактор. Важното е, че системата работи ;)
цитирай
3. mariani - Интересно
08.07.2010 09:27
и...вярно. И все пак: не може съвсем без мнение,м ?
Поздрави, принце - усмихвай се
цитирай
4. malkiatprintz - Съвсем може би. . . знам ли. . . искаш ...
08.07.2010 09:55
Съвсем може би... знам ли... искаш мнението ми? ;Р
цитирай
5. miaa - Здравей Малък Принце!
08.07.2010 10:16
Напълно те подкрепям, мнение не се дава, особено, ако не ти го искат!
Ако някой ти поиска, добре:)Няма да давам мнение:))) Прекрасно!
На този етап от човешкото общуване е невъзможно без да даваш мнение! Един ден, когато телепатията стане част от ежедневието ни, няма да има проблем за нищо!
Хубав ден от мен:)
цитирай
6. zebb - :-)
08.07.2010 10:18
Нямам мнение ... но имам усещане - интересна история и интересни имена.
Поздрави от морето, Принце!:-)
цитирай
7. malkiatprintz - Миа :)
08.07.2010 10:22
Може би е невъзможно без мнение все още.
Подсетиме за вица:

- Учителю, какво е Дзен?
- Бе кво ми пука!
- Мдаммм.... ето това е Дзен...

Дано когато овладеем телепатията не намерим начин пак да объркаме нещо :)
цитирай
8. malkiatprintz - Зебб :)
08.07.2010 10:23
Радвам се, че усещането е ведро :) Поздрави и на теб :)
цитирай
9. mamas - Интересен и много ценен диалог.
08.07.2010 11:02
Два пъти прочетох, неведнъж спирах на определени места. Копнах ето това - защото се сетих за т.нар. "данък обществено мнение", който всеки от нас плаща в определен момент от живота си (а някои и цял живот):
"Общественото мнение казва: “това е лошо”, а не “това не ми харесва”. Никой не може да знае дали въпросното “това” е “лошо” или не е, но всеки може да каже дали му харесва или не. Тогава няма да има никой, който да сочи с пръст и да заклеймява, а другите да се съобразяват с него, защото “той е известен” или защото “той е умен”.

Поздравления!
цитирай
10. mikino - Няма хора без мнение, има хора, к...
08.07.2010 15:50
Няма хора без мнение, има хора, които не го изразяват. А когато става въпрос за обществено мнение, според мен сме длъжни да го изразим! В противен случай ще заприличаме на стадо овце!
цитирай
11. dolsineq - ". . . Зная какво искам, зная ...
08.07.2010 16:04
"...Зная какво искам, зная какво харесвам. Зная дали ми се излиза на разходка или предпочитам да почета вкъщи, но това не означава, че едното е по-добро от другото. В единия момент едното за мен – Пенимън натърти на “за мен” – е по-добро, в другия момент обаче, същото нещо е по-лошо. Не можете да отсечете веднъж за винаги: “Разходката е по-добра от четенето!” Нали?" - да, така е! :))) ... и с мнението е същото....:)

цитирай
12. malkiatprintz - Мамас :)
08.07.2010 18:02
Радвам се, че ти е допаднал :) В общественото мнение няма нищо лошо, стига хората да не го следват от страх или по навик :)
цитирай
13. malkiatprintz - Микино :)
08.07.2010 18:10
"А когато става въпрос за обществено мнение, според мен сме длъжни да го изразим!" - да, стига да е мнение, а не съглашение. По-същественото е, че мнението, и особено общественото мнение, често пъти дава категорични квалификации и не търпи друго мнение и често упорства в налагането си, даже и да разбира, че е погрешно. Често мненията се формират от принципни постулати, на които са ни възпитавали, защото "това е така" и опиташ ли да мислиш по друг начин, мнението обръща пръста си срещу теб.
цитирай
14. malkiatprintz - Дулсинея :)
08.07.2010 18:13
Вярно е, и с мнението е същото, но именно затова категоричността в него може да го направи смешно, особено ако след време същият човек или група хора преминат на противоположно мнение... със същата заклеймяваща категоричност :)
цитирай
15. kass - malkiatprintz
09.07.2010 11:00
интересна философия принце, според мен човек не може да има мнение за всичко, аз не бих дала мнение за нещо от което не разбирам, хората обикновено изказват мнение за да прикрият незнанието си, но няма нищо лошо да кажеш "не знам" когато не знаеш, затова и мненията се менят, днес слушаш едно и понеже не знаеш - приемаш го за вярно, утре друго, някак и то звучи логично :) и хоп променяш си мнението, тъй че мнението е добре да се дава само в области от които разбираш, имаш лични наблюдения... но нали е прието, че хората без мнение са прости, та си я караме по инерция... Поздрави!
цитирай
16. malkiatprintz - Точно това е, Касс - хората изказ...
09.07.2010 17:47
Точно това е, Касс - хората изказваме мнение под път и над път. Не е случайна приказката: "На всяка манджа - мерудия" и като цяло се страхуваме да не изглеждаме незнаещи, като че Сократ не е казал още навремето: "Аз знам, че нищо не знам". Аз също не се притеснявам да призная, когато не зная нещо, а и по принцип, когато изказвам някакво мнение го правя с пълното съзнание, че то нито е най-меродавното, нито е най-правилното, нито е единственото; то може да е такова само за мен и то - в настоящия момент, обаче куп хора обожават амвона, откъдето да размахват пръст и сакън, да не им опонираш! Разлютват се та чак стават понякога смешни в непоклатимата си увереност :)
цитирай
17. goldy3 - уффф олекна ми. А аз толкова се пр...
13.07.2010 15:45
уффф олекна ми. А аз толкова се притеснявах че напоследък нямам мнение по много въпроси. Като се замисля - завърших философия.......дали не е време да стана градинарка докато не е станало късно:))))))))
Много хубав разказ. Чакам продължение - още нещо интересно от градинаря???????
цитирай
18. malkiatprintz - Хехехе. . . Сега се замислям, че М...
14.07.2010 01:25
Хехехе... Сега се замислям, че Малкият принц не случайно се е занимавал с отглеждането на една роза и плевенето на баобаби, обаче си е бил философ... :) Продължение - едва ли. Ще се разфилософства много и - отиде градината :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: malkiatprintz
Категория: Тя и той
Прочетен: 649465
Постинги: 98
Коментари: 2806
Гласове: 10930
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930