Постинг
06.11.2009 09:15 -
Вечер над града
Автор: malkiatprintz
Категория: Тя и той
Прочетен: 17578 Коментари: 152 Гласове:
Последна промяна: 09.10.2010 00:37
Прочетен: 17578 Коментари: 152 Гласове:
23
Последна промяна: 09.10.2010 00:37
http://malkiatprintz.blogspot.com/2010/06/blog-post_565.html
Много приятно написана история, но защо я остави с отворен край... искам продължение! :))
цитирайЕдна усмивка, дадена от сърце, може да ни стопли!
Поздрави!
цитирайПоздрави!
3.
анонимен -
Отлично настроение!:)))
06.11.2009 09:32
06.11.2009 09:32
С колко топлина е заредин един малък жест!:)
Поздравления!:))
цитирайПоздравления!:))
Хехе... няма продължение, Весо. Нататък е само саксофон и пиано.... :)
цитирайБлагодаря, Тит. Наистина е приятно, дори и към/от непознат :)
цитирайБлагодаря ти, Кроти, и твоят да е усмихнат :) Разбира се, че може да ни стопли :)
цитирай колко е лесно да зарадваш.
Чудесен разказ.
цитирайЧудесен разказ.
Благодаря ти, Бафа. Дано го правим по-често. :)
цитираймного топло и много усмипващо
цитирайРадвам се, че си се усмихнала, Бени :)
цитирайЕдин малък жест стопля толкова много хора:)
Щастлива усмивка и от мен:)
цитирайЩастлива усмивка и от мен:)
Усмихнат ден и на теб, Марти :)
цитирайХехе.... наистина доста близо до Домино, Мар, а саксът е страхотен :)
цитирайТопъл жест в един студен свят :)
Усмихнат ден от мен!
цитирайУсмихнат ден от мен!
Слънчев да е и твоят ден, Мариани :)
цитирайа ние сме пълни с очаквания и правила и представи за задълженията на другите към нас, затова сме нещастни като не ги получим, а сме толкова благодарни и за най-малкия жест на внимание от чужд човек.
Хубав разказ...като част от живота. Поздрав!
цитирайХубав разказ...като част от живота. Поздрав!
невероятна музика,това е точно любимата ми,а ми се струва,че и господина от бистрото можеш да продължиш да го следваш още малко,...кой знае...повечето истории са с неочакван край!Хареса ми настроението,което усетих,поздрави от мен!
цитирайНапомня ми малката кибритопродавачка...
в началото, но колко различно и оптимистично
завършва:)
Хубаво си описал забързаната градска
действителност привечер, хареса ми!
Поздрави и за музиката:)
цитирайв началото, но колко различно и оптимистично
завършва:)
Хубаво си описал забързаната градска
действителност привечер, хареса ми!
Поздрави и за музиката:)
Кени Джи не е случаен :)
цитирайБлагодаря ти :) Дано да се научаваме все повече да обръщаме внимание на малките жестове от близките си и да не ги подминаваме като нещо полагащо ни се....
цитирайРадвам се, че съм уцелил музиката, макар и неволно :) Така е, в повечето случаи краят никога не е очакваният, и затова е интересно да се живее... Желая ти вечер с вскус на Бейлис и хубава цигара :)
цитирайИнтересно ми беше да пресъздам суетнята вечер, ще се радвам, ако съм успял. А за Малкта кибритопродавачка изобщо не се бях замислил, но още по добре – краищата не са само тъжни. :) Топла и уютна вечер :)
цитирайконяк и чай на фона на лек джаз. Почуствах го, като че ли бях там, в дъното на бара. Дори усетих лекия мирис на застоял мокет. Много-о-о-о ми хареса. Красиво, просто, човешко, обичащо - точно както аз обичам.
цитирайРадвам се, че съм успял да те пренеса там, Виктория :) Хубавите неща често пъти се оказват простички :)
цитирайГолемите малки жестове....които винаги стоплят....сърцето :)
На пуретата и джаза .... му липсва само малко коняк...:)
цитирайНа пуретата и джаза .... му липсва само малко коняк...:)
Е, човекът е на бренди "Метакса" :) Интересно, защо ли наричаме малките жестове "малки", след като на толкова хора не им е по силите да ги правят... толкова ли са слаби? :)
цитирайЯвно! Също като усмивката...:) Съвсем малко се изисква да се усмихнеш... Също като момичето, което раздава в студа и се усмихва..:)
Знаеш ли, навремето минавах през едни обучения...за работа с клиенти... и там задължително ни караха да се усмихваме...дори и по телефона като говориш... и това се усеща.... :)
И то не с гадната, механична усмивка... а просто трябва да го осмислиш, да ти дойде отвътре...:)
цитирайЗнаеш ли, навремето минавах през едни обучения...за работа с клиенти... и там задължително ни караха да се усмихваме...дори и по телефона като говориш... и това се усеща.... :)
И то не с гадната, механична усмивка... а просто трябва да го осмислиш, да ти дойде отвътре...:)
Разбира се, че дори по телефон или през микрофон, гласът става усмихнат, когато се усмихнем, Басст :) Но не му ли идва на човек отвътре, няма как да се получи... И наистина не е сложно, но... ха де? Бе какво ще го мислим, важното е, че сме усмихнати ;) :)
цитирайВажни са малките жестове...:) Те също те карат да се усмихнеш :)
цитирайТака е, Басст, на тях се гради красотата във всекидневието ни :)
цитирайСамо, че ти правилно отбеляза, за много хора това е толкова трудно...:(( Усмивка, жест, цвете, чай....
Хората се озлобиха...Спомням се за част от едно стихче:
"Колко сме злобни,
колко сме жалки,
Как ни заробват
чувства-подпалки.."
цитирайХората се озлобиха...Спомням се за част от едно стихче:
"Колко сме злобни,
колко сме жалки,
Как ни заробват
чувства-подпалки.."
Тъжно е, а най-лошото е, че дори и много близки хора рядко се сещат за тях... сещам се за онзи разказ на О'Хенри – в момента ми избяга заглавието – в който тя беше отрязала косите си за да ги продаде и да му купи верижка за часовника, а той беше продал часовника си, за да й купи хубави гребени за пищната й коса... :)
цитирайтака приказно разказваш монотонното ни ежедневие,че на човек му се приисква да седи по подлезите и да наблюдава това!! :)
цитирайРадвам се, Дори, че ти е допаднало :) Понякога е необходимо много малко, за да го видим с други очи, но не винаги успяваме, включително и аз... Дано да се научим да го постигаме често :)
цитирайприемам Беилиса и музиката(колко ли още пъти ще доида да я чуя),ако може без цигарата :))Thanks,so much
цитирайзащо без цигара? Помисли си само...
нежния аромат на Бейлис + хубава цигара...
една добра комбинация!
цитирайнежния аромат на Бейлис + хубава цигара...
една добра комбинация!
От мен да мине, може и без цигарата ;) А за музиката – добре дошла всеки път :)
цитирайОт една партия сме :) Между впрочем, мерси за инфото как да се стартира клипчето с отваряне на постинга ;)
цитирайНай-после успях да я чуя...вкъщи....ммммм...прекрасно...:)
цитирайтази музика бая ме изплаши как си върви сама. Чудя се полудях ли, какво става, чувам звуци :D
цитирайБасст, друго си е с музичка ;)
цитирайХехехе... особено ако колоните са ти били усилени на мах наистина може да си е стряскащо :) Добре, че не е някой траш-метъл, че тогава съвсем става стряскащо :)
цитирайТака е...но си прав...ако е нещо яко метълско..и може да се хвърлиш по гръб от уплъх...:):):)
То затова не трябва и да се прекавлява с тази опция, но тук просто ме досърбяха ръцете да я приложа, защото музиката е страхотна, а и дължината на изпълнението е едва малко по-дълга отколкото време е необходимо за бавн ои спокойно изчитане на разказа ;) Ефектът от текста с музиката се комбинира яко :) Бе умното си е умно... :):):)
цитирайДобър вечер,Принце! По много елегантен начин показваш,колко е важно да бъдем добри!
Поздравления!:)
цитирайПоздравления!:)
Скромен мой...дет се вика...:)
Но без майтап...справил си се страхотно и с текста, и музиката към него... напаснал си ги идеално...
цитирайНо без майтап...справил си се страхотно и с текста, и музиката към него... напаснал си ги идеално...
Добра нощ и на теб :) Радвам се, че се е получило и ти е харесало. Така е – рядко збелязваме красивите неща и е хубаво ако успяваме да си ги припомняме – както на нас, така и на другите :)
цитирайЕми нали знаеш... циганката, която ме хвалеше... ;)
Мерси. Нямах представа как ще успея да пресъздам динамиката на движението, но... постепенно натрупвам умения :)
цитирайМерси. Нямах представа как ще успея да пресъздам динамиката на движението, но... постепенно натрупвам умения :)
С Тренировкииииии, тренировкииииии и всичко се постига!
А за циганката не разбрах - убия я, защото не те хвалеше, където трябва ли? :):):)
цитирайА за циганката не разбрах - убия я, защото не те хвалеше, където трябва ли? :):):)
Само да не се превърне в рутина, че тогава е лошо :) А за циганката – изненадващо се спомина :)
цитирайХм...с твоя помощ...:)
А в рутината няма нищо лошо....стига да знаеш как да я използваш...и кога да спреш..:))
Принце, аз отивам да положа морни кости...твоята лесна...ти спинка до след обяд.... :)
цитирайА в рутината няма нищо лошо....стига да знаеш как да я използваш...и кога да спреш..:))
Принце, аз отивам да положа морни кости...твоята лесна...ти спинка до след обяд.... :)
С моя помощ? Не знам.... ;)
– Подсъдими, имате ли алиби?
– Какво е това?
– Някой видял ли ви е в момента на кражбата?
– Слава Богу, не.
:):):)
Ами лъвска му работа – денем спи, нощем бодърства... ОК, Басст, лека и омайна :)
цитирай– Подсъдими, имате ли алиби?
– Какво е това?
– Някой видял ли ви е в момента на кражбата?
– Слава Богу, не.
:):):)
Ами лъвска му работа – денем спи, нощем бодърства... ОК, Басст, лека и омайна :)
Хубав разказ! Има настроение. Поздрави! ВВ
цитирайПоздравления!
http://e-literatur.blogspot.com/
цитирайhttp://e-literatur.blogspot.com/
и абсолютно достатъчен като текст. Казано е каквото трябва. Едно продължение (или например задоволяване на любопитството на читателя относно съдържанието на листовките) би внесло интрига, но със сигурност ще измести вниманието от основното - усмивката, която (предполагам) предизвиква ответния жест на доброта.
Поздравления!
цитирайПоздравления!
Ами лъвска му работа – денем спи, нощем бодърства... ОК, Басст, лека и омайна :)[/quote]
Не ми казвай, че и ти си Лъв...;)
Благодаря :)
цитирайБлагодаря :) Интересен блог, ще го разгледам в подробности :)
цитирайСъгласен съм, Мамас, идеята на разказа беше именно пъстротата на света, усмивката и малките жестове. Всяко друго нещо, както пишеш, ще отмести фокуса. Ако се разработи в друга плоскост пак може да е интересно, но ще се получи нещо друго. Хубав ден :)
цитирайbasst написа:
Не ми казвай, че и ти си Лъв...;)
malkiatprintz написа:
Ами лъвска му работа – денем спи, нощем бодърства... ОК, Басст, лека и омайна :)
Не ми казвай, че и ти си Лъв...;)
И още как :)
А не! Верно? Много станахме!...::):):) Кога си ти?
цитирайMnogo mi haresva :)
цитирайbasst написа:
А не! Верно? Много станахме!...::):):) Кога си ти?
Мноого сме! Сиилин сме! :) 31 юли. А ти? :)
Радвам се :)
цитирайКато се замисля, този мъж можеше да предложи някой лев, но чаша топъл чай в случая струва много повече от финикийските знаци.
Поздравления за хубавия разказ, в който има много добра поука за хората, за всички нас.
:)))
цитирайПоздравления за хубавия разказ, в който има много добра поука за хората, за всички нас.
:)))
Мноого сме! Сиилин сме! :) 31 юли. А ти? :)[/quote]
Ха ха ха! На 30 юли! Май ще празнуваме заедно..:):):)....
цитирайХа ха ха! На 30 юли! Май ще празнуваме заедно..:):):)....
позная и под водата!!! А настроението е като от роман на Жорж Сименон. Нещо инспектор Мегре ми се мярка... Разкошно, Принце!!! ;-)))
цитирайБлагодаря ти. :) Неее... не би могъл да предложи някой лев, защото тя не е просяк, а той не би си позволил да обиди по такъв начин човек, който се бори за нещо :)
цитирайХехехе... супер! Значи идното лято купонът ще е общ и двудневен :):):)
цитирайСравнението със Сименон е голям комплимент, благодаря. А за саксофона – не съм чак толкова добър познавач, но се радвам, че и мелодията ти е харесала :)
цитирайmalkiatprintz написа:
Хехехе... супер! Значи идното лято купонът ще е общ и двудневен :):):)
Трябва да намерим някой или на 29 или на 1.. и да стане като в приказките - три дни яли, пили и се веселили! :):):):)
Нали :):):) При толкова много лъвове в блога, няма как да не намерим някой на първи.. Само да не се проточи една поредица от десетина дна, че тогава ще станеее... весело :):):)
цитирайТамън! Идвате на морето...и като се метнем.... стой та гледай!!! До тогава да си научил аржентинското...;)
цитирайЛелеее..... само си представям каква фиеста ще бъде! :):):) Почвам да тренирам двойно по-усилено, че то, докато се огледаме и ще дойде време :):):)
цитирайИ аз! Не знам само как ще ни изтраят половинките? :) Обаче то и аз да се метна да тренирам, после как ще се напаснем..то с това мятане на краци...голямо ритане ще си ударим...:):):)
цитирайХехе... половинките или да влизат в ритъм, или да се оправят ;) А то иначе ние да се натренираме, пък после напасването ще стане по-лесно. Е, може да се посритаме малко, ама то и без това не може.. хехех... ще носим цвички, че да не боли :)
цитирайНаблюдаващият бързащите хора, беше един самотен мъж, на средна възраст, радващ се обаче на тази приятна блъсканица, и затова никак не се чувстваше самотен, както изглеждаше на пръв поглед.
цитирайТака е, Инджир, всичко е в удоволствието от съответното нещо :)
цитирайЕхааааа, принце усмивката ми се разтегна широко от таи история, много хубава, много човечна, поздравления...
цитирайМерси, Иве :) Сигурен бях, че ще ти допадне :)
цитирайТова требе да се види - 45 номер в цвичка...:):):):)
А пък за ритниците... Ако си гледал внимателно...мацката как рита на сантиметри от някои части....хм...куражлия трябва да си!! :) Но пък от друга страна - две деца имаш...ако смяташ да правиш трето - сега е момента...имаш няколко месеца до юли...:):):)
цитирайА пък за ритниците... Ако си гледал внимателно...мацката как рита на сантиметри от някои части....хм...куражлия трябва да си!! :) Но пък от друга страна - две деца имаш...ако смяташ да правиш трето - сега е момента...имаш няколко месеца до юли...:):):)
Хахаха... :):):):) Да, вярно... егати цвичището трябва да бъде!!! :):):) А те, ритниците, са също така опасни и при аржентинското танго, а иначе, при рока, като гледам как пичът подмята мацката и я лови в последния момент, ти също трябва да си голяма куражлийка ;) Но съм уверен, че между лъвове, ще намерим перфектния синхрон :):):)
цитирайЕ, да, де! Аз имах предвид при тангото. Ти за какви други си помисли? :)) Мен на такова са ме мятали...ама едно време...сега просто е много рисково - а си ме метнал, а после не мож ме сглоби по схема!!!! :) Предлагам нещо по-бавно, като за хора на нашите години...без много резки движения! Иначе синхрон между лъвове....няма начин! :)
цитирайАаа, не вярвам, че не може да се получи синхронът :) А за бавните ритми – няма проблем, при тях танцът е даже по-изящен. Усещам, Басст, как ще запълним програмата: зимата – майтапи по хижите, а лятото – танго край морето :):):)
цитирайХихи! В 10-ката сме! Ако не ни изгонят и от къщи...направо ще черпим! ;) Все пак..толкова години са ни траяли...ще потраят още някоя друга....:):):)
цитирайАбсолютно, пък и ще се усетят вкъщи, че ако ни изгонят може да ни е още по-забавно, само трябва да си намерим занимание за пролетта и есента и сме готови, така че ще ни траят :):):):):)
цитирайТренинги! Обучение на персонала! Работа в екип...Това съм го водила - мога да покажа! :))
цитирайСупер :) Значи сме готови, домашните любимци да решават дали ще ни гонят или ще се примирят :):):)
цитирайОх! Горките! Не се живее лесно с Лъв! Ние сме добрички, но като си наумим нещичко....:):):)
цитирайПо-добре да не ни застават на пътя :) Но пък ако не ни дърпат за опашките и мустаците, и те могат да се чувстват много добре :):):)
цитирайАбсолютно! Най-мразим да ме дърпат за опшчицата...зорлям...:)
цитирайТака де... дръп за опашката и – погал с лапичка :):):)
цитирайДа бе - погал... Направо МАЦ! :):):)
цитирайХехехе.... ти си съвсем радикална, но вярно, че твоята и моята лапички са различни :):):)
цитирайЩе се сетиш....;) Къде изчезна... Готик сгъна без теб...:)
цитирайБач, бейби, бач... :( Ей сега ще му дам мощно рамо ;)
цитирайБейбииииии, къв е тоя бач посред нощ?! Пък да не говорим, какви коментари твориш....като напредне нощта....... Такова мощно рамо си му дал на Гот, че.....заслужаваш жив да те дерем!...на ивички..... ;)*
цитирайХехехехе.... нощта е време на творчески възход :) Не, че в останалото време не действам със замах, де.... ;)
цитирайЕнтусиастка....сгънали ме били :))))
цитирайgothic написа:
Ентусиастка....сгънали ме били :))))
А не бе! Снощи кой избега да спи, а? ;)
malkiatprintz написа:
Хехехехе.... нощта е време на творчески възход :) Не, че в останалото време не действам със замах, де.... ;)
Това е характерно за нас! Винаги се действа със замах! Дори и когато грешим...:Р
Готик, не се издавай бре, човек... точно така се прави – леко отстъпление, за да си повярват, след което им идва като товарен влак по нанадолнище ;)
цитирайbasst написа:
Това е характерно за нас! Винаги се действа със замах! Дори и когато грешим...:Р
malkiatprintz написа:
Хехехехе.... нощта е време на творчески възход :) Не, че в останалото време не действам със замах, де.... ;)
Това е характерно за нас! Винаги се действа със замах! Дори и когато грешим...:Р
Абсолютно, а когато грешим, замахът е такъв, че никой не смее да се обади ;)
Абсолютно, а когато грешим, замахът е такъв, че никой не смее да се обади ;)[/quote]
Лудите са рядкост.... Кой ще ни опонира? ;)
цитирайЛудите са рядкост.... Кой ще ни опонира? ;)
malkiatprintz написа:
Готик, не се издавай бре, човек... точно така се прави – леко отстъпление, за да си повярват, след което им идва като товарен влак по нанадолнище ;)
Като тоя там, в разказа за катастрофата в мексико ли? :))))
basst написа:
Абсолютно, а когато грешим, замахът е такъв, че никой не смее да се обади ;)
Лудите са рядкост.... Кой ще ни опонира? ;)
[/quote]
Може и да се намери някой, ама ще му е за пръв и последен път, Басст ;)
gothic написа:
Като тоя там, в разказа за катастрофата в мексико ли? :))))
malkiatprintz написа:
Готик, не се издавай бре, човек... точно така се прави – леко отстъпление, за да си повярват, след което им идва като товарен влак по нанадолнище ;)
Като тоя там, в разказа за катастрофата в мексико ли? :))))
Честно казано, мислех си за битката край Кана когато Картаген разбива Рим, но и сравнението с разказа е яко :):):)
Така е! Прав си!
Божеееее, какво единомислие.....
С теб не трябва да попадаме в един отбор! ;)
цитирайБожеееее, какво единомислие.....
С теб не трябва да попадаме в един отбор! ;)
malkiatprintz написа:
Честно казано, мислех си за битката край Кана когато Картаген разбива Рим, но и сравнението с разказа е яко :):):)
gothic написа:
Като тоя там, в разказа за катастрофата в мексико ли? :))))
malkiatprintz написа:
Готик, не се издавай бре, човек... точно така се прави – леко отстъпление, за да си повярват, след което им идва като товарен влак по нанадолнище ;)
Като тоя там, в разказа за катастрофата в мексико ли? :))))
Честно казано, мислех си за битката край Кана когато Картаген разбива Рим, но и сравнението с разказа е яко :):):)
Аре вкарай сега някой друг триумвират..I-ви, II-ри, нещо...Цезар, Крас и Помпей.... и да си дойдем на думата! :):):)
Виж това
http://vbox7.com/play:12361192&al=1&vid=3524833
http://vbox7.com/play:fefdd25e&al=1&vid=215784
http://vbox7.com/play:288707f3&al=1&vid=3333071
хи хи хи......
цитирайhttp://vbox7.com/play:12361192&al=1&vid=3524833
http://vbox7.com/play:fefdd25e&al=1&vid=215784
http://vbox7.com/play:288707f3&al=1&vid=3333071
хи хи хи......
basst написа:
Така е! Прав си!
Божеееее, какво единомислие.....
С теб не трябва да попадаме в един отбор! ;)
Божеееее, какво единомислие.....
С теб не трябва да попадаме в един отбор! ;)
Хехехе.... Съберем ли се двамата, ще ни викат "Великолепната седморка" :)
basst написа:
Аре вкарай сега някой друг триумвират..I-ви, II-ри, нещо...Цезар, Крас и Помпей.... и да си дойдем на думата! :):):)
malkiatprintz написа:
Честно казано, мислех си за битката край Кана когато Картаген разбива Рим, но и сравнението с разказа е яко :):):)
gothic написа:
Като тоя там, в разказа за катастрофата в мексико ли? :))))
malkiatprintz написа:
Готик, не се издавай бре, човек... точно така се прави – леко отстъпление, за да си повярват, след което им идва като товарен влак по нанадолнище ;)
Като тоя там, в разказа за катастрофата в мексико ли? :))))
Честно казано, мислех си за битката край Кана когато Картаген разбива Рим, но и сравнението с разказа е яко :):):)
Аре вкарай сега някой друг триумвират..I-ви, II-ри, нещо...Цезар, Крас и Помпей.... и да си дойдем на думата! :):):)
Неее... хехе... много избързваш :) По това време е още ранна република и в 202 г. пр. Хр. управляват консулите Тиберий Клавдий Нерон и Марк Сервилий Пулекс Джемини :Р
***
Хех.. готин номер с маймуните :) Обаче гледаш ли – пак сме онеправдани: дали някога ще изкарат два лъва за кудоша? :):):)
Аз не избързвам.... само предлагам ;)
На кой ще му стиска да изкара два лъва? При първата целувка и е без главица...;)
цитирайНа кой ще му стиска да изкара два лъва? При първата целувка и е без главица...;)
basst написа:
На кой ще му стиска да изкара два лъва? При първата целувка и е без главица...;)
На кой ще му стиска да изкара два лъва? При първата целувка и е без главица...;)
Казваш – то бива, бива риалити, ама чак пък.... :)
Ще го докараме тип гладиаторски борби тогава..... ама с по 1 гладиатор....:)
цитирайАбсолютно :) Целувката – до шия :)
цитирайРаздаваме с усмивка листовки и никой не ни забелязва ! Все едно сме подробност от пейзажа!
Хубав ти е разказа ! Но такива господа няма , които дават , а не вземат . И добре знаеш , че няма такова нещо , като безплатен обяд , чай или каквото и да е ! Поздрав , мечтателю!
цитирайХубав ти е разказа ! Но такива господа няма , които дават , а не вземат . И добре знаеш , че няма такова нещо , като безплатен обяд , чай или каквото и да е ! Поздрав , мечтателю!
Въпрос на вяра, Панацея :) Хубав ден :)
цитирайmalkiatprintz написа:
Абсолютно :) Целувката – до шия :)
Къде до шия... къде до кръста.....;)
Хехе... а представяш ли си два лъва – ще има да спорят къде е кръстът.... :)
цитирайКакто вече отбелязах..... ние не трябва да сме в един отбор! Тежко и горко на останалите! ;)
цитирай
122.
анонимен -
Критика...:)
13.11.2009 23:44
13.11.2009 23:44
Пробвай с редакция,за да моге да си поема дъх,докато го чета.Много и хубави думи,които унищожаваш с този начин на писане.Ще ти бъда благодарна ,ако сам направиш корекциите!
Имаш талант,но според мен трябва да възпираш устрема си,за да бъде издържано и точно.
Разбирам защо си го написал така,но забързания град може да се предаде и по друг начин ...:)
И една молба към "феновете" в блога :
Това,че не можете да го напишете толкова добре не означава,че е толкова добре. Недейте да сипете само възхвали и да се четкате едни друг ,за да да поддържате рейтинг тук !....:)
цитирайИмаш талант,но според мен трябва да възпираш устрема си,за да бъде издържано и точно.
Разбирам защо си го написал така,но забързания град може да се предаде и по друг начин ...:)
И една молба към "феновете" в блога :
Това,че не можете да го напишете толкова добре не означава,че е толкова добре. Недейте да сипете само възхвали и да се четкате едни друг ,за да да поддържате рейтинг тук !....:)
Аз пък не мога да разбера, защо всеки, който си мисли, че е грамотен, има право да дава оценка? Хайде да не се вземаме толкова на сериозно! Тук не сме на конкурс "Майстор на късия разказ" (казах го веднъж, явно ще се наложи да го повторя! ). Хора, които не са професианалисти, заслужват да бъдат уважавани за тяхното услие и да бъдат подкрепяни за него! Ако някой избива комплекси тип "другарката по български език и литература", не му е мястото тук!!!
А случайно г-ца Пипи да се е замисляла, че ни доставя удоволствие да се "четкаме един друг"...може пък за това да сме тук?!..:)))
цитирайА случайно г-ца Пипи да се е замисляла, че ни доставя удоволствие да се "четкаме един друг"...може пък за това да сме тук?!..:)))
Определено е ценен всеки различен възглед; ще се опитам да погледна на разказа в едно по-забавено темпо, за да видя как ще ми се получи. Старая се да не изпадам в самозаблудата, че няма как да пиша по-добре и да спра да се усъвършенствам. Мнения като твоето наистина са ми от полза. Благодаря :)
цитирайНапротив, всеки има право да дава оценка, когато е смислена, градивна и дава друга представа. Пипи не е заядлива, така че е добре дошла. За мен е от полза всяко мнение (даже колкто са по-различни, толкова по-добре), защото ми позволява да погледна по друг начин на това, което съм написал. Зная, че мога и по-добре, и се пазя от това да не спра да се усъвършенствам, дори и да е само за удоволствие, а умението да погледнеш на една ситуация от колкото се може повече ъгли е нещо безценно. :)
цитирайНе съм съгласна с теб, но не желая да споря в момента. Такива критики и анализи на текст се правят от хора, които имат нужния ценз и на определени места.... Не желая да коментирам и начинът на изказ на Пипи ....
Да, една ситуация е добре да се погледне от различни ъгли и да се вземат, колкото се може повече мнения, но те трябва да ти дават насока какво и къде да промениш!
Но щом ти смяташ, че това е полезно за теб - ок. Ако на това му се казва "конструктивна критика" и ти я приемаш като такава и това те подтиква да се усъвършенстваш..... :):):)
цитирайДа, една ситуация е добре да се погледне от различни ъгли и да се вземат, колкото се може повече мнения, но те трябва да ти дават насока какво и къде да промениш!
Но щом ти смяташ, че това е полезно за теб - ок. Ако на това му се казва "конструктивна критика" и ти я приемаш като такава и това те подтиква да се усъвършенстваш..... :):):)
Хехе.... Критиката от хора с ценз е добра, защото може да ти даде представа за техническата страна на текста, но за мен е много по-съществено мнението на обикновените хора, неспециалистите – пък и какаво значи неспециалисти... Всички харесваме едни или други автори и всички имаме мнение за тях, какво ни допада, какво не ни харесва у съответния автор. В крайна сметка човек не пише за специалистите, а за обикновените хора, които, уморени от деня, сядат вечер преди лягане да прочетат нещо, което да ги разнообрази, да ги разведри, да ги увлече, да им достави удоволствие. Ето защо тяхното мнение е от много съществено значение. И ако то е конкретно спрямо даден елемент от разказа, още по-добре. Събирам мнението, правя си изводи какво се харесва най-много, кое допада в голямата си част на хората, кое масово не се харесва и използвам това като ориентир :) А за баш специалистите – понякога те могат да ти дадат много ценен съвет, да ти помогнат да направиш изящен шедьовър в стилово отношение, но да е нечетим от претенциозност и маниеризъм. :)
цитирайТочно това имах предвид...Тук сме за да се разтоварим, след работа....Всеки си има стил на писане, нещо, което го вълнува, което му интересно.... Не сме тук, за да се натоварваме излишно, извън блога го правим достатъчно.... И какво означава техническа страна - всеки знае как се пише есе или разказ от училище, основни компоненти и т.н и без да е професионалист. Разбира се, че когато ти се дава съвет, който е смислен, той е от значение за теб....Но я ми обясни тогава ей това: "Много и хубави думи,които унищожаваш с този начин на писане.Ще ти бъда благодарна ,ако сам направиш корекциите"
цитирайАз я разбрах какво има предвид. :) Куп вметнати изечения, събрани в едно цяло изречение, с цел да се създаде усещане за динамика, което да подсили смисъла на текста, може да натоварва.
А техническата страна е много повече от елементите на есето. Те включват стилистични похвати, различни начини на изгражданена атмосфера, изобщо куп тънкости.
цитирайА техническата страна е много повече от елементите на есето. Те включват стилистични похвати, различни начини на изгражданена атмосфера, изобщо куп тънкости.
Шегуваш се, нали?
Но за стилистиката си абсолютно прав.... Ако някой ми напише такава резенция като тази, която ти се опита да ми "обясниш".... ще си я изрежа и ще си лепна с думите: "Никой, никъде, никога да не прави това !!!".. ;)
цитирайНо за стилистиката си абсолютно прав.... Ако някой ми напише такава резенция като тази, която ти се опита да ми "обясниш".... ще си я изрежа и ще си лепна с думите: "Никой, никъде, никога да не прави това !!!".. ;)
Не, не се шегувам, Басст. Важното е, че е друго мнение, което ме кара да погледна още веднъж, по друг начин, на написаното.
цитирайОк. Щом това е полезно за теб..така поднесено...аз съм скептично настроена към подобен род критики.... и то не защото не приемам критика, а за начина, по който я предоставят. Винаги си спомням за моята асистентка по стилистика - Сиси-боата.... Тази жена беше способна само с две думи да те отрови, но бяха точно на място казани....:) Но аз съм промит мозък...не ми обръщай внимание ;)
цитирайХич не си промит мозък :) Виж, критиките на Рустам са на съвсем друго ниво... рафинирани, та рафинирани :) След него направо имаме имунизация :)
цитирайнастроение. Често имаме само него.
Всъщност, е реалистично.
За разлика от горната критикуваща съм на мнение, че това е един много изпипан разказ.
Защото отдавна чета авторът и знам, че всеки детайл е редактиран до най-съвършения вид, в който може да ни се поднесе :)
Странно е как различните хора виждат различни неща в едно и също нещо.
цитирайВсъщност, е реалистично.
За разлика от горната критикуваща съм на мнение, че това е един много изпипан разказ.
Защото отдавна чета авторът и знам, че всеки детайл е редактиран до най-съвършения вид, в който може да ни се поднесе :)
Странно е как различните хора виждат различни неща в едно и също нещо.
135.
анонимен -
Да, Любопитство...:)
16.11.2009 16:17
16.11.2009 16:17
И затова е редно да приемаме различното мнение със спокойствие.Не смятам,че всеки детайл е изпипан до най-съвършения вид.Филип има да расте много в това отношение и той самият го знае.Но никога няма да разбере колко,ако всички само "ухажват" творбите му .Щом е така можем да приемем,че и"читателите" му също имат накъде да се развиват...:)
цитирайБлагодаря ти. Радвам се, че разказът и настроението в него са ти харесали :) Не е зле, но наистина има още доста какво да се желае. Знам го много добре: най-малкото човек едва ли може да достигне съвършенство с толкова малко написано, колкото имам. Въпросът е да уцеля правилната посока.
цитирайЗная, че си права; въпросът е – както писах до Любопитство, – да уцеля както правилната посока, така и балансът. Като цяло хората трудно могат да дадат точна насока, защото често пъти е сложно да се определи какво не е съвсем добре, просто един текст им допада или не им допада. И именно понеже конкретните идеи и съвети са рядкост, са толкова ценни.
цитирайpipidalgotochorapche написа:
И затова е редно да приемаме различното мнение със спокойствие.Не смятам,че всеки детайл е изпипан до най-съвършения вид.Филип има да расте много в това отношение и той самият го знае.Но никога няма да разбере колко,ако всички само "ухажват" творбите му .Щом е така можем да приемем,че и"читателите" му също имат накъде да се развиват...:)
за годината тук си мисля, че опознах авторът много добре. Той е много интелигентен и самокритичен. Сигурна съм, че знае по-добре от мен как да се развива занапред.
Нямам морално право да критикувам нещо, което аз самата не мога да напиша дори наполвина така добре, както той.
Стиловете са различни, всеки върви по своя път. Лично за мен, стилът на малкиятпринц е прекалено описателен. Аз усещам нещата по различен начин, но пък от друга страна - ние сме различни хора-той ги усеща по друг, аз го знам и не виждам смисъл да му го казвам.
Той пише, според мен, по най-добрия начин, по който може на този етап от своето развитие.
malkiatprintz написа:
Благодаря ти. Радвам се, че разказът и настроението в него са ти харесали :) Не е зле, но наистина има още доста какво да се желае. Знам го много добре: най-малкото човек едва ли може да достигне съвършенство с толкова малко написано, колкото имам. Въпросът е да уцеля правилната посока.
Имай предвид, че правилната посока я знаеш единствено ти.
Точно за това става въпрос, Любопитство – ето още едан насока, която ми е от полза: "Лично за мен, стилът на малкиятпринц е прекалено описателен" :) Не се притеснявай, много добре зная, че не го казваш с лошо :) Точно такива неща са ми от истинска полза и събирам като мнения: самият аз имам подобно смътно усещане, но не зная дали е вярно, имам от друго място още едно подобно мнение, така че станаха две; следователно трябва да се замисля дали не трябва да олекотя описанията си, така че – макар и да са прилични, – да не натоварват и да не "пречат" на повествованието, на самата история :) Често пъти хората се опасяват, че ако си кажат мнението, човекът отсреща ще се засегне. Не съм от тях :) Така че – смело: щом ти се стори, че нещо би могло да бъде по-добро, или по-леко, или даден пасаж би могъл да се разшири (или съответно да се съкрати), казвай смело; аз ще си преценя дали съм съгласен, дали и до каква степен да го взема предвид, по какъв начин да го прилагам и т.н. :)
цитирайВиж сега, понеже аз не мога пък въобще да описвам, шапка ти свалям, че ти го правиш толкова подробно. Това говори за невероятен усет към детайла и за въображение. Все се чудя как може нещо, което е само в главата ти, да бъде описано в такивва подробности.
Така, че плюсът и минусът...-все са ръка за ръка :)
цитирайТака, че плюсът и минусът...-все са ръка за ръка :)
Зная, въпросът е в точния баланс ;) А винаги може и по-добре, иначе – направо да кандидатствам за наградата "Гонкур"... :)
цитирайХубаво начало, хубаво описание, хубав край. И хубава музика.
Пращам ти една виртуална Метакса.
:-)))
цитирайПращам ти една виртуална Метакса.
:-)))
Благдаря, Мем :) Не зная, дали си почитател, но ти пращам една "Кохиба есплендидос" – дори само заради аромата си заслужава :)
цитирайСамо заради звученето си заслужава. :-))
цитирайИ не само ;)
цитирайМдааааа.....
;-))))))
цитирай;-))))))
148.
bemberski -
Прекрасниссимо.
07.12.2009 23:10
07.12.2009 23:10
Прекрасниссимо.
цитирайНали? :)
цитирайРадвам се :)
цитирайТя събужда усмивка в ответ и ражда добротата насреща си...
Хубаво описано!
Усмивки и за теб за това!
цитирайХубаво описано!
Усмивки и за теб за това!
Малко е необходимо, но пък наистина е хубаво :)
цитирайТърсене
За този блог
Гласове: 10930
Блогрол